1. Definities
Opdrachtnemer: Muxubo Nurture. Opdrachtgever/cliënte: natuurlijk persoon (of wettelijk vertegenwoordiger). Diensten: coaching (o.a. NLP), voedingsadvies & leefstijlbegeleiding, Hijama aan huis, begeleiding via PGB/Wmo (indien van toepassing).
2. Toepasselijkheid
Deze voorwaarden gelden voor alle offertes, afspraken en diensten van Muxubo Nurture, tenzij schriftelijk anders overeengekomen. Eventuele voorwaarden van opdrachtgever worden afgewezen.
3. Diensten & geen medisch advies
Muxubo Nurture levert begeleiding en coaching. Wij stellen geen medische diagnoses en verrichten geen medische handelingen in de zin van de WGBO, tenzij uitdrukkelijk anders aangegeven. Bij twijfel of klachten: overleg met huisarts/specialist. Cliënte blijft verantwoordelijk voor het informeren over contra-indicaties (bijv. zwangerschap, bloedverdunners, huidproblemen m.b.t. Hijama) en voor het opvolgen van adviezen.
4. Intake, overeenkomst en dossiervorming
Een traject start na intake en bevestiging (per e-mail/agenda). Afspraken over doelen, frequentie en locatie worden vastgelegd. Van sessies kunnen korte aantekeningen worden gemaakt voor voortgang en kwaliteit.
5. PGB en Wmo
- PGB: (wettelijk vertegenwoordiger van) de budgethouder is verantwoordelijk voor toekenning, contractering en verantwoording bij de SVB. Wij registreren uren en leveren facturen/registraties conform afspraken.
- Wmo: begeleiding vindt plaats binnen de geldige beschikking van de gemeente. Uren en rapportages volgen de gemeentelijke spelregels.
- Bij vervallen beschikking of onvoldoende budget blijft opdrachtgever verantwoordelijk voor melding en eventuele kosten.
6. Tarieven, reistijd en betaling
Tarieven worden vooraf gecommuniceerd (incl./excl. BTW afhankelijk van dienst). Reistijd/kosten voor aan-huis-bezoeken kunnen worden berekend volgens afspraak. Betalingstermijn: 14 dagen na factuurdatum, tenzij anders overeengekomen. Bij te late betaling kunnen herinneringskosten en wettelijke (consumenten)rente in rekening worden gebracht en kan vervolgbegeleiding worden opgeschort.
7. Afspraken wijzigen of annuleren
Afspraken kunnen kosteloos worden verzet/geannuleerd tot 24 uur vooraf (tenzij anders afgesproken). Bij latere annulering of no-show kan 100% van het tarief worden berekend, tenzij sprake is van overmacht.
8. Online sessies & bereikbaarheid
Voor online begeleiding zorgt cliënte voor een rustige, privacyvriendelijke omgeving en stabiele internetverbinding. Wij zijn bereikbaar via e-mail en op afgesproken tijden telefonisch/bericht.
9. Geheimhouding & privacy
Wij behandelen informatie vertrouwelijk en volgens de Privacyverklaring. Gegevens worden niet met derden gedeeld zonder grondslag of toestemming, behalve als de wet dat verplicht.
10. Aansprakelijkheid
Muxubo Nurture is aansprakelijk voor directe schade door een toerekenbare tekortkoming, tot maximaal het factuurbedrag van de betreffende opdracht (of, bij doorlopende trajecten, het bedrag over de laatste drie maanden). Niet aansprakelijk voor indirecte schade (gevolgschade, gederfde winst) of schade door onjuiste/onvolledige informatie of het niet opvolgen van adviezen.
11. Overmacht
Bij overmacht (o.a. ziekte, storingen, overheidsmaatregelen) kan een afspraak kosteloos worden verplaatst. Geen recht op schadevergoeding.
12. Klachtenregeling
Klachten eerst melden via info@muhubonurture.nl. Komen we er niet uit, dan kun je gebruikmaken van de onafhankelijke klachtencommissie via SoloPartners. De uitkomst is bindend voor zover wet/regeling dat bepaalt.
13. Intellectuele eigendom
Alle materialen en content blijven eigendom van Muxubo Nurture. Gebruik uitsluitend voor eigen, persoonlijk gebruik; geen (her)publicatie zonder toestemming.
14. Toepasselijk recht en forum
Nederlands recht. Geschillen die niet via de klachtenregeling zijn opgelost, worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement Gelderland (locatie Arnhem).
15. Slotbepalingen
Wijzigingen gelden ook voor lopende trajecten na aankondiging met redelijke termijn. De meest actuele versie staat op deze pagina.